sobota 21. dubna 2012

Trocha Vánoc v polovině dubna

Ano, ano - pustili jsme se do bramborových salátů s nakládanými kuřecími řízky.

Striktně jsem se chtěla držet (jako vždy) mého postupu, kdy dělám jen tradiční bramborový salát (brambory, vajíčka, okurky, tatarka, sůl a pepř), přítel argumentoval dokonalostí salátu podle jeho receptu (brambory, vajíčka, okurky, majonéza, sůl, pepř, salám junior, mrkev, celer, petržel, hořčice, worcestrová omáčka, cibule, hrášek, kukuřice - snad jsem na nic nezapomněla)  a tak jsme se pustili hned do dvou druhů bramborového salátu - výsledek si můžete prohlédnout. Musím ale přiznat, že jsem neskutečně umíněná, protože "můj salát" byl poražen, vypadá to tedy, že o pravé Vánoce už budeme dělat jen jeden druh bramborového salátu ...




Ke kuřecím řízkům mám jen jeden tip. Vyzkoušejte si je večer před smažením naložit - bílý jogurt, hořčice, vajíčko, sůl, pepř, hladká mouka. Před smažením je jen obalíte ve strouhance.

A došlo i na sladkou tečku - jablečná buchta s kakaovou polevou.




Žádné komentáře:

Okomentovat