úterý 24. dubna 2012

The Voice

Miluji hudbu. Mé francouzské já opět odolává nárazům ze strany rebelie, která mě s příchodem jara postihuje. Na každé autobusové zastávce si zapisuji festivaly a interprety, které se chystám během léta navštívit (děkuji za Zaz, která zavítá na Colours of Ostrava) a začínám pochybovat - o své cestě a o svých prioritách.

Abych to neměla tak snadné, získalo si mě 5 různých verzí Hlasu (The Voice) - česká, francouzská, americká, anglická a irská! Chci Vás seznámit s mými objevy, zaslouží si být poznáni! 

Česká verze je jednoznačně nejslabší, ale vynořil se jeden talent. Šestnáctiletá divoženka ze Slovenska vyjadřující zpěvem všechny své emoce: Anna Veselovská. V České republice neexistuje žádná podpora muzikantů, proto jsou její vystoupení držena televizí Nova, bohužel. 


La plus belle voix: ve Francii byla škála interpretů mnohem širší, rozhodla jsem se představit 3 interprety, kteří mě oslovili nejvíce. Stéphanie, bohužel, soutěž už opustila, Louise a Louis pokračují dále. Doporučuji poslechnout si i Sonii Lacen, AL. Hy, Maureen Angot a Piu Salviu (http://www.tf1.fr/the-voice/). Francouzskou verzi doporučuji i jako určitou formu vzdělávání.


Louise:





Louis Delort:



Stéphanie Bédard:

















Juliet Simms z americké verze The Voice jsem Vám už představila, ta je bezkonkurenční. Lindsey Pavao řadím také mezi umělce, které si i v budoucnu ráda poslechnu.

































Anglická verze tento týden absolvovala tzv. Souboje, ale objevila jsem Bo Bruce, posuďte sami:

















V irské verzi zazářil Connor Quinn. Tento víkend proběhlo semifinálové kolo, kterým Connor neprošel.


Poslouchejte! Komentujte! Sdílejte!

Žádné komentáře:

Okomentovat