neděle 8. dubna 2012

Knoflíková válka, Louis Pergaud

V neděli jsme se byli podívat na Bleších trzích (Kolbenova), které mě naprosto zklamaly. Připadala jsem si jako na skládce, která nemá konce... Jen jsem se na některý ze stánků podívala (z pořád dost velké vzdálenosti), už na mě jeho "majitel" pokřikoval: "3 měsíce záruka", "čerstvé", "dnes přivezené", z většiny těch stánkařů šel strach, proto jsem se už raději moc nerozhlížela. Ceny nebyly nižší nebo přijatelné, pohybovaly se v těch vyšších sférách a vůbec neodpovídaly kvalitám výrobků.

*** Když nic jiného, možná jsem mohla obdivovat poslední sníh zimy 2011/2012. Miluji sníh!

Na konci této stezky odvahy jsme narazili na boudičku "Antikvariát", která přitáhla mou pozornost. Mé tušení, že přeci jen neodejdu s prázdnou, se potvrdilo a já si odnášela svou Knoflíkovou válku.


Žádné komentáře:

Okomentovat