neděle 21. července 2013

Toulky jižní Francií aneb jak já to tam miluji ... (!) - V. část

MARSEILLE

Marseille je jedno z dalších měst na mém seznamu míst, která budu chtít navštívit ještě jednou. Na prohlídku Marseille jsme měli jen několik hodin a to byla chyba, je to krásné město, které potřebuje svůj čas. Viděli jsme sotva 1/3 částí Marseille, která za vidění stojí.

Marseille a Aix-en-Provence si jsou hodně podobná, žijí rušným životem ve stínu Paříže. Obyvatelé tam jsou velmi příjemní a v každé uličce narazíte na něco, co stojí za Váš pohled.



















SAINT-TROPEZ

Saint-Tropez jsme navštívili při zpáteční cestě, byla jsem plná očekávání, která se nevyplnila. Je to tím, že jsem obrovská milovnice ságy o četníkovi ze Saint-Tropez, doufala jsem, že budu mít podobné pocity jako při sledování těchto filmů, že si připomenu památku Louis de Funes ... "Gumový Louis de Funes" pro mě byl asi tou poslední kapkou!

Je to krásné přístavní městečko, to ano, ale vlastně je to jen jeden obrovský tahák na turisty - rozhodně nejdražší město, které jsme navštívili.











Žádné komentáře:

Okomentovat