úterý 5. června 2012

Vzduchová bublina :

Ráda se vypisuji ve svém Deníku, který na mě vždy působil terapeuticky, ale poslední dny a týdny (možná i měsíce) "stojím na místě" a "nevidím žádnou změnu"! Proč uvozovky? Ano, pohybuji se; ano, každý den je jiný, ale nejsem šťastná. Obklopila mě obrovská vzduchová bublina a já z ní chci ven!

* Potřebuji zjistit příčinu.

Pamatuji si zimu 2010 : plánovala jsem úžasné věci, které jsem si postupně plnila. Denně jsem probíhala zasněženým Václavským náměstím na Francouzský institut s taškou plnou nejrůznějších knih o Francii, francouzštině, francouzské literatuře a francouzské historii, ve sluchátkách mi, pravděpodobně, pěla Jane Birkin. Doma jsem si dopisovala s mými francouzskými přáteli a sledovala nové a nové filmy francouzské kinematografie. Žila jsem si svůj francouzský život v České republice. Na někoho můj život na přelomu roků 2010 a 2011 mohl působit jako "vzduchová bublina", ale ujišťuji Vás - nikdy jsem nebyla šťastnější, vyrovnanější a spokojenější sama se sebou; nezávislá, tvrdá, zaujatá, a rozhodnutá.

Odměnou mi v červnu 2011 bylo přijetí na Masarykovu univerzitu ke studiu Francouzského jazyka a literatury.

Proč se vracím do roku 2011? V září 2011 mi začalo studium, v říjnu 2011 jsem se poprvé (po nějakých pěti letech) sešla se svým současným přítelem, v lednu 2012 jsem silou vůle prošla 1. semestrem a na konci března 2012 jsem se k Honzovi nastěhovala.

V současnosti dokončuji 2. semestr a stále bydlím se svým přítelem. Ale: rozhodně nežiji svůj francouzský život v České republice a nejsem nejšťastnější, nejvyrovnanější, nejspokojenější, atd. ... Myslím si, že problém je vyřešen; změnily se mi priority. Přítele miluji a v naši společnou budoucnost věřím, jemu věřím, ale sebe samu obětovat nechci.

* Chci být opět tou sobeckou, nezávislou ženskou, která myslí v první řadě jen na sebe.

Proto : nyní můj francouzský život v České republice musí obsáhnout mnou milovanou osobu a mé 2 největší lásky spolu musí začít žít ve shodě; jsem to ale já, kdo to musí dovolit.

Chodíme 2x týdně plavat, do konce semestru mi schází 3 zkoušky a na začátku července jedeme na 3 dny do Paříže; myslím si, že zmíněné plány předpovídají úspěch.


Žádné komentáře:

Okomentovat