pondělí 31. března 2014

41. den: cheat day

Hlásím, že za sebou mám 41 dní, je to neuvěřitelné, jak moc to letí. Myslím si, že jsem plnila a splnila na nějakých 90%. Na začátku mé "proměny" jsme byli na horách a tam nešlo všechno tak striktně dodržovat, to by mi ale nevzalo celých 10%. Doznávám se, tuto sobotu jsem si udělala tzv. "cheat day". A jak můj "cheat day" probíhal? Řekla jsem si, že ten den sním naprosto cokoliv, cokoliv, na co budu mít chuť, cokoliv, co si budu chtít dopřát. A povím Vám, žádná obrovská spokojenost a radost se nedostavily. Ráno jsem si k snídani dala mou nejoblíbenější čokoládovou buchtu a vlastně okamžitě jsem byla plná! A tak se to se mnou táhlo celý den, byla jsem naprosto nacpaná, na nic jsem vlastně neměla chuť a jedla jsem to jen proto, že jsem si to přeci dovolila. Den to byl krásný, odpočívala jsem, dívala jsem se na filmy a užívala jsem si toho pravého gaučingu. Celý den jsem se ale těšila na neděli, až vezmu kolečkové brusle a půjdu si pořádně zajezdit! 

Neděle: 

























Další "cheat day" si dopřeji nejdříve za dalších 30 dní, ale pokud si o to můj mozek nebude říkat, tak ráda vydržím i déle. Zjistila jsem, že ono není doopravdy moc o co stát. Více jsem se těšila na má zdravá jídla a na další a další cvičení. Jsem ráda, že jsem spokojená s tím, co dělám, a že se nepotřebuji vracet ke starým zlozvykům. 

Dneska razím s kamarádkou na spinning. Před nějakými 5ti lety, když jsem byla asi v největší kondici vůbec, jsme právě s touto kamarádkou chodily několikrát do týdne na spinning. Ten sport mě moc bavil a hlavně jsme měly společnou aktivitu, která nás ještě více sbližovala. Ne, že bychom to potřebovaly, protože jsme byly zároveň i kolegyně, takže jsme spolu vlastně trávily nejvíce možného času. Bylo to krásné období, řešily jsme jídelníčky, chodily jsme cvičit a získaly jsme naprosto dokonalé kondice. Teď se pokusíme na naši zlatou éru navázat. Hodně věcí se u nás obou změnilo, takže už nemáme toliko volného času, ale to vůbec nevadí, zatím víme, že zvládneme chodit 2x týdně, to nám pro začátek naprosto stačí. 

A jak to se mnou vypadá? Takové shrnutí. Mám dole 4,2 KG. Vážím tedy 81,6 KG. Centimetry šly ale dolů mnohem více, viz. mé předešlé články. Jaký jsou teď mé další cíle? V nejbližší době (cca 2 týdny) se dostat pod 80 KG (zajásám, až mi váha zahlásí 79,9 KG) a v druhé nejbližší době se dostat na 75 KG. Je mi jasné, že to teď bude těžší a těžší, proto se chci více zaměřit na jídelníčky, na mou stravu obecně a začít ještě více cvičit. 

Teď v dubnu mě čeká jeden obrovský strašák, prodloužený víkend 19. - 21. dubna. Chystáme se slavit Velikonoce na chatě, ještě s rodiči přítele. V plánu je obrovské vaření, slíbila jsem, že budu péct kachýnku s domácí knedlíky, také se pustím do velikonoční štoly. Nic z toho mi nedělá problém uvařit, ale nemyslím si, že to budu chtít jíst, ani si tam nechci dávat nějaký další "cheat day" ... Přítele mamča bude také určitě moc a moc vyvařovat a vypékat, takže to pro mě bude jedno obrovské peklo. Povezu si sebou mé zdravé jídlo, budu se maximálně hlídat, ale obávám se, že mi to všechno nebude 2x moc příjemné. Tady je vidět, jakou z toho mám už teď hrůzu, duben ještě ani nezačal a já už plaším. 

Ještě Vám sem dávám nějaký fotečky jídla z posledních dní. 









2 komentáře:

  1. Super jen tak dál ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k takovým úspěchům a hlavně zjištění, že to, co děláš, Tě baví :) To je totiž nejdůležitější! Ohledně těch Velikonoc ale určitě netřeba plašit, však svátky jsou o tom, aby si je člověk užil s rodinou a přáeli a jídlo k tomu patří.A pro jednou se to nezblázní :)

    OdpovědětVymazat