středa 15. května 2013

42. den: Sportuji!


Tak od pondělka jsem zasejc plně aktivní a povím Vám, že jestli jsem před tím měla dobrou náladu, tak teď mám náladu skvělou. Celkově na mě má strava v kombinaci se sportovní aktivitou blahodárný účinek. Včera se to tedy trochu vyhrotilo - přijela jsem domů, navečeřela jsem se, poklidila, šla se učit a najednou bylo 21:30, šla jsem tedy cvičit - Ripped in 30, Level 1 - 2. den! Odcvičila jsem si, šla jsem si nachystat jídlo na další den (SN: 2 celozrnné tousty s arašídovým máslem a banánem, Caro, SV: 2 jablka, OB: Rýže s tofu a zeleninou, SV: Jogobella malinová light, Caro, VE: uvidím, co večír vytvořím), vykoupala se, bylo asi po 23:00, já Vám byla tak nabuzená a probuzená a nevím, jaká ještě, že jsem si šla pustit včerejší díl Kdo přežije: Palau, prostě do postele jsem se dostala až po půlnoci a to jsem se musela donutit, vůbec jsem nebyla unavená! Vím, že mi to udělalo to pozdní cvičení, takže dnes raději nějak včasněji! :-D

Nevím, jestli někdo sledujete Kdo přežije (prosím, žádné spoilery, kdybyste náhodou věděli, jak sezóna Palau dopadne), já viděla všechny série, co, zatím, v ČR šly. Na TV se nekoukám téměř vůbec, občas nějaký film, ale Kdo přežije si odpustit nemohu. Teď je tam naprosto dokonalá soutěžící, jmenuje se Stephenie LaGrossa a povím Vám, že má neskutečnou kondici. Nebudu tady dlouze vysvětlovat pravidla soutěže, ale na začátku byly 2 kmeny, každý měl 9 soutěžících, v prvním kmeni je stále 8 soutěžících a ve druhém kmeni je jen jedna soutěžící Stephenie, je doopravdy neuvěřitelná. Všechny soutěže, zatím, zvládala lépe, než většina mužů, dokáže si poradit naprosto se vším, je krásná, milá, hodná a inteligentní a sportovně tak moc nadaná! Jednou bych chtěla mít postavu, sílu a kondici jako ona! Tady Vám ji ukážu:



Dále jsem si naordinovala další "sportovní" aktivitu, chodím do/i z práce pěšky. Ráno je to 10 minut rychlou chůzí z kopce a odpoledne je to 15 minut rychlou chůzí do kopce. Nedalo mi to a trasu jsem si teď změřila, mám špatný odhad, myslela jsem si, že trasa bude trochu delší, ale je to 1 km ráno z kopce a 1 km odpoledne do kopce ... Co myslíte? Má to smysl? 

Dále bych ráda trochu zhodnotila Jillianin program Ripped in 30 - Level 1. Mám to hodnocení zase trochu jinak, než většina blogerek tady, ale mně ten program přijde mnohem jednodušší, než všechny levely 30 DS, ano - zapotím se, zafuním se, cítím se skvěle protažena a procvičena, ale jsou tam jen tak 3, 4 cviky, kde musím doopravdy zatnout svaly, jinak se to dá zvládnout s úsměvem na rtech! Kliky teď dělám půl na půl, polovinu odtahám v klasických a polovinu v dámských, více, zatím, nezvládám. Pořád cítím, že nemám tak obrovskou sílu v rukou a to používám jen 1 kg zátěž v každé ruce. Je to možná trochu náročnější na stehna a zadek, ale tak příjemně, spíš mě to tak příjemně protahuje. Jedinou a poměrně obrovskou výtku bych tak jako tak měla - v tomto levelu je strašně málo cviků na břišní svalstvo, tedy takhle - jsou tam jen dva cviky, který jsou vysloveně na břišní svalstvo - sklapovačky a pak máte zvednuté nohy v 90ti stupních kolmo od těla a zvedáte zadek, takže je to nějaká 1 minuta cvičení na břišní svalstvo, jinak se břišních svalů jen tak letmo dotýkáte ... Rozhodla jsem se, že, až budu mít o víkendu čas, nějak mezi učením na pondělní zkoušku, si vypracuji ještě tak 5ti, 10ti minutový program čistě na břicho a ten si odcvičím hned po Ripped in 30 a až pak se protáhnu, od pondělka bych už s tím chtěla začít. 

Také jsem se měřila, za těch 14 dní, nevím, jak se mi to povedlo, mi i bez cvičení nějaké centimetry zmizely, což je úžasné. Že by stravou? Na stehnech to dělá - 0,5 cm, přes boky/zadek to dělá - 1 cm, přes břicho - 2 cm a přes prsa také - 1 cm. Ty centimetry mě doopravdy začínají těšit více jak váha. Jsem na 77 kg (na začátku jsem měla 83 KG), takže myslím, že pokračuji směle dále. Vidím to hlavně na kalhotách, neskutečně mi odstávají na zadku i na břichu, už je mohu s lehkostí stahovat bez rozepínání zipu, je to vtipné. A když už mluvím o těch kalhotách, na dně skříně jsem objevila troje kalhoty, skoro nenošené, z doby, kdy jsem vážila asi nějakých 65 kg. Rozhodla jsem se tedy, že to teď vydržím s těmi padajícími, padají mi doopravdy všechny kalhoty, které mám :-D a mým cílem bude dohubnout do těch, které mám ve skříni ... Proč také utrácet zbytečně další peníze? Takže Vážení, teď se musím nacpat do těch 3 kalhot! Můj další cíl! Cíle mi dopomáhají k motivaci a motivace mi pomáhá s vůlí ..., jak je to krásně všechno propojené ... 

Tak jo, lidičky, ještě nějaké mé mňaminy a ode mě to bude pro dnešek vše! 







36 komentářů:

  1. Tak teda!!! Já mám taky rifle, které teď nosím a říkám si, že je donosím a až budu tam, kde chci, tak si nějaké koupím. Mě visí rifle na zadku a bez pásku bych je měla u kotníků!!! :D Takže dnes jsem si vzala riflové třičtvrťáky a ty mi plandají na stehnech :D NO, hned je to lehčí. Mám milion sto padesát riflí :D A všechny malé!!! Teď už možná ne, ale rozhodně budu mít co na sebe, než to všechno sundám dolů. Jinak chození z práce a do práce si myslím (i když jen 1 km) tak to není žádný zásadní pohyb, ale je to určitě lepší než autem nebo čím jezdíš...=) (jestli autem, tak ještě ušetříš!)
    Jinak bych se ještě chtěla zeptat, co to máš na té poslední fotce ?? :) Myslím, že tam čouhá okurek, ale nejsem si jistá :D :))) A vypadá to moc dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pro mě teď obrovská motivace - dohubnout do těch kalhot! Jsem zvědavá, jak dlouho mi to bude trvat, mám za sebou vlastně 1 a půl měsíce, kdyby to takhle šlo dále, tak bych na začátku července mohla mít 71 KG a možná na konci října mých vysněných 60 KG, ale to je všechno ještě daleko ... Mně ta stehna prostě hubnou nejméně, doufám, že se to už někam pohne. Mně plandají kalhoty pod zadkem, ale na stehnech se pořád drží! :-D Jezdím MHDčkem, navazují mi tak autobusy ... Nevím, ještě bych si tu trasu mohla prodloužit na 1,8 km tam a to samé (3,6 km celkem), ale bude mě to hodně, hodně zdržovat. Víš, co? Nahlodala si mě, takže dnes půjdu pěšky celou možnou trasu - 1,8 km a změřím si, jak dlouho mi to trvalo, navíc ponesu tašku plnou knih, jdu do Knihovny. Ha a teď se na tu těším, jsem zvědavá. Děkuji Ti! Prosím Tebe :-D, ta poslední fotky - to jsou celozrnné tousty s arašídovým máslem a banánem, ale ono to tam není vůbec vidět! :-D Asi začnu dávat popisky!

      Vymazat
  2. na kalhotech změna vždycky nejvíc potěší!:) k úbytku ti moc gratuluju, jen tak dál! myslím si, že ti ripped in 30 přijde jednodušší, protože jsi na 30DS už nějakou tu kondičku získala:) jestli si chceš fakt dát do těla, můžu ti doporučit phase 3, z body revolution:D a můj názor na tvé chození pěšky? myslím, že to určitě není na škodu, já bych hodila hrozně ráda každé ráno do školy, ale mám to jen 15km, takže bych musela vstávat snad dřív, než bych šla spát:D fotky jsou moc hezké..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju tu pozitivní energii v tvých příspěvcích, moc mě baví! :) výsledky na těle jsou úžasné, jídlo a nákup máš krásný...jinak s riflemi mám problém, jsou mi jen dvoje a ve skříni jich mám nejmíň 10 a všech 10 mi plandá, potřebovala bych se jich zbavit :D a ta Stephanie teda vypadá hodně dobře, motivace je potřeba, je super, že tě tolik zaujala :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti! Už si právě říkám, že by to chtělo něco negativního :-D, ale já si, zatím, doopravdy vedu tak, jak tady píši ...! Stalo se to mojí součástí, součástí mého života a je to něco, co mi prostě tu radost doopravdy působí...

      Tak pořád lepší mít ve skříni desatero kalhot, který Ti padají, než já ty troje, které mi jsou malé! :-D ;-)

      Hlavně, co v té soutěži předvádí, je dokonalá!

      Vymazat
  4. ahoj Míšo, moc gratuluji k úspěchům a hlavně k tomu, jak jsi disciplinovaná a tvrdě si jdeš za svým cílem. Obdivuji Tě, žes vyřadila úplně jakékoliv sladkosti. Já jsem v minulosti už mockrát měla tendence sladké chutě úplně vynechat, ale vždy to končilo tak, že jsem se pak musela totálně napráskat a ne jeden den, ale třeba celý týden a veškerá dřina přišla na zmar. Takže teď se snažím sladké jíst tak, abych ho měla pod kontrolou. :-)
    Jinak teda to množství jídla, co píšeš na dnešek by pro mě bylo šílené, já prostě potřebuji mnohem víc. Měla bych hladové křeče a asi bych se brzo rozklepala a padla. Ne vážně. :-)
    A jinak jak jsi psala v nějakém předešlém článku ohledně ripped in 30. Já to taky cvičím. Druhý týden už je náročnější jak ten první (podle mě teda). A já dělám každých 5-6 dní pauzu, jak to Jillian doporučuje. Příjde mi to takové lepší, že se to tělo tak nějak víc zbrchá a načerpá novou sílu. Ale to si musíš vyzkoušet, co Tobě bude víc sedět.
    Přeji další úspěchy! P.S. A bude nějaké foto před a po??? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kivi, moc Ti děkuji, však - bez Vás bych to, rozhodně, nezvládala tak hladce... Cítím určitou zodpovědnost i vůči Vám, čtenářkám a prostě bych Vás nerada zklamala, stejně tak jako bych nerada zklamala sebe samu! U mě to musí být všechno, nebo nic. Když bych si dala nějakou i tu nejmenší úlevu, tak by se to se mnou pak prostě vezlo ... Musela jsem být rozhodnutá na 100%! Každý má ale tu "rovnováhu" trochu jinou, proto si myslím, že i Ty na to jdeš dobře, prostě víš, o co si tělo říká a za jakých podmínek to všechno zvládne! Podívala jsem se včera na kousky z Levelu 2 a máš pravdu, tam už to vypadá doopravdy náročněji! Těším se na to, protože tam se to tělo bude měnit! Fotky před jsem si udělala, když jsem začala, zatím je sem nebudu dávat, dokud nedosáhnu výsledku, se kterým budu doopravdy spokojená, ale je to v plánu! ;-)

      Vymazat
  5. Ta slečna je moc sympatická :-) Taky ti chci strašně pogralutovat k takovému úspěchu !:-) Paráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti! Hlavně ta její kondice - to je něco neuvěřitelného! Nechci moc googlit, abych nezjistila, jak soutěž dopadne, ale strašně by mě zajímalo, co dělá v normálním životě, jako zaměstnání ...

      Vymazat
  6. Jídlo vypadá božsky. A ano, choď do práce pěšky, každý pohyb se počítá a dohromady to máš už 2km :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Chodím pěšky, moc mě to baví! Včera jsem si obnovila svůj ipod a krásně si u toho poslouchám hudbu! Je to strašně příjemný, než např. cesta zapařeným autobusem! :-D

      Vymazat
  7. Tak to je super, že Ti padají kalhoty :) Já když jsem začala někdy v září s mým jídelníčkem a pravidelnými tréninky - tak jsem pak taky zjistila, že jsou mi kalhoty volnější - a byl to pro mě super pocit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo by mi mohl říct, že na mně to oblečení visí, ale já z toho mám doopravdy obrovskou radost! Jen se bojím, že se to teď všechno zpomalí a už to nepůjde tak hladce, uvidíme!

      Vymazat
  8. Super !!!!!:) blahopreji !!!:)
    Budu rada, kdyz me navstivis:)

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  9. ahojky, k tvojemu "jestli to ma smysl, kdyz je to jen jeden km tam a jeden zpatky":-)) ja to mam do prace 1,5km. to dela denne 3 km. jezdim to na kole, cely rok (i v zime) a loni jsme ujela 1007 km. takze ono se to urcite nasbira:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý! Děkuji, rozhodně to tedy budu chodit pěšky, hlavně mě to ráno tak příjemně probudí a odpoledne zase příjemně protáhne! :-D

      Vymazat
  10. jestli máš ráda kdo přežije, tak ti můžu doporučit tento web. jsou tam nejenom novinky, ale dají se tam stáhnout všechny série (právě skončila 26, na podzim se bude vysílat 27 řada) http://www.survivorweb.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo - děkuji, ten web znám, já se právě nechci moc pídit po informacích, abych si nezkazila překvápko. Já se právě na to nedívám v AJ, protože studuji francouzštinu a nechci si v tom dělat guláš, angličtinu se snažím postupně zapomenout, protože se potřebuji posunout dále ve francouzštině a můj mozek asi nemá tak obrovskou jazykovou kapacitu. Ona mi ta Stephenie stejně v pátek vypadla, ale já si zjistila, že byla hned v další řadě, tak se s ní budu motivovat ještě dále! :-D

      Vymazat
  11. Já nejsem graficky zdatná, takže se snažím dát fotky do přibližně stejné velikosti a plácnu je do Malování. :-D Každopádně si myslím, že proporce se dají porovnat i tak. :-) No tak odvahu... Vypadala jsem 100% hůř, i když tam tu fotku nemám, tak to vnitřně vím a to mě uspokojuje víc. A hlavně potřebuji cizí reflexi. Není co obdivovat, na internetu prostě odvážná jsem. :-D Ale jinak děkuji.
    Co tvůj šprťácký víkend? Dneska musím vypracovat aspoň pět okruhů do fonetiky. Stejně si vůbec nevěřím. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se z toho Zkouškového stejně zblázníme. Teď čekám na výsledky páteční a pondělní zkoušky, stále nic a do toho se připravuji na zkoušky, které mě čekají příští týden! Ty jsi na tom asi podobně, co? Držím Ti pěsti!!! Musíme to prostě zvládnout! ;-)

      Vymazat
  12. to je zase dobrůtek!:)
    jsem ráda, že jsi zase plně aktivní :)
    každý pohyb má smysl! i kilometr chůze:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti, jo, jo - máš pravdu, stále chodím pěšky a moc se mi to líbí, krásně mi to nastartuje celý den!

      Vymazat
  13. K úbytku moc gratuluji :-)... já mám gatě z období kdy jsem byla užší a silnější - takže mi jsou buď knop nebo naopak volné :-D... ale raději shodím do těch menších :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně do těch menších! A děkuji! ;-)

      Vymazat
  14. Strava a cvičení má fakt blahodárné účinky :) Tak pozdě večer jsem ještě nikdy necvičila, ale vím že bych dopadla asi stejně jako ty :D Kdo přežije nesleduju ale zní to zajímavě, musím to omrknout :) A fotky jídla vypadají skvěle, smím se ptát co je na té poslední fotce v tom toastu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně doporučuji, je to hodně o sportu, kondici, výdrži ...! Motivuje mě to! Ten poslední toustík je na sladko, jen arašídové máslo a banán, ale doporučuji, je to rozhodně mňamina! Děkuji za podporu!

      Vymazat
  15. Ahoj Míšo,
    chtěla bych se zeptat jak děláš ty toasty,co do nich dáváš?Vypadají krásně.:-)
    Jinak ti moc držím palce,ať se ti daří!Obdivuju tvoji vůli! :-) Měj se moc hezky, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to tousty na sladko - jen arašídové maslíčko a banán! Byla to mňamina! A děkuji za podporu, strašně mi ty Vaše reakce pomáhají! ;-)

      Vymazat
  16. Moc gratuluju k úbytku bez cvíča! :) a těch 77 kg ti závidím! Snad se na ně taky někdy dostanu. Hele, tak mám kalhoty, do kterých chci dohubnout. :D Ale jedny jsem nosila v 17 letech! :D Což je... ježiš, ono už je to 8 let! :D Ale odmítám se jich vzdát, protože jsou takový hippie! Takový veselý jaro-letní s kytičkami! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď všechno směžuji k 70 KG, snad se mi to do léta povede, nebo alespoň během léta, ale ono se to budeme zpomalovat a zpomalovat, bude to prostě více a více těžší! Však se neboj, Ty to také dokážeš, od toho tu blogujeme, abychom dosáhly svých cílů! A náhodou takové kalhoty by byly super, přesně na léto! Tak vidíš a máš tu další motivaci! ;-)

      Vymazat
  17. Češtinu - se snažím. :-D Jsem si vždycky myslela, jak to bude fajn, ale je to zákeřný jazyk, holt už nejsem na střední... :-D
    Já mám největší problém se dokopat k tomu něco dělat do té školy, jinak myslím, že by mi to šlo o dost lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom to ale právě celé je! :-D Já s tím mám ale také problémy, když už se pak ale do toho zakousnu, tak mě to strašně baví a nemohu se od toho odtrhnout. Neboj, vydrž a všechno to zvládneš! Pak nás čekají studijní prázdniny! ;-)

      Vymazat
  18. Páni, s tebou by se mi to nakupovalo! :D Ty toustíky dole...mmm, teď bych si je strašně dala (ale nemám doma toustový chléb:/) :D
    A jinak moc gratuluji k úspěchu ;-)

    OdpovědětVymazat